Mieszkanka Wrześni, chciała skorzystać z płatnego parkingu przed marketem przy ulicy Kaliskiej we Wrześni.
Skontaktowaliśmy się z firmą, która zarządza parkingiem. – Oczywiście każdy z Klientów, zgodnie z regulaminem ma 10 minut na zapoznanie się z nim oraz pobranie biletu, jeśli decyduje się na pozostanie na naszym parkingu. Jeśli nie akceptuje warunków regulaminu powinien go niezwłocznie opuścić. Ponadto informuję, że osoby niepełnosprawne mogą parkować bez konieczności pobierania biletów na miejscach do tego wyznaczonych ( niebieska koperta), bądź w każdym innym miejscu, jeśli za szybą zostanie wyłożona karta osoby niepełnosprawnej. (…) Wyjaśniam, że sytuacja powyższa nie powinna mieć miejsca i wyrażam nadzieję ,że nie było to celowe działanie kontrolera, tylko zbieg okoliczności, że podczas pobierania biletu zostało wystawione wezwanie.Pragnę również dodać, że wezwanie numer 661009021036 zostało przez dział odwołań anulowane. Office & Marketing Manager Jeannette Fudała, APCOA Parking Polska Sp. z o.o.
Przeprasza również sam sklep. – Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji i przepraszamy klientkę za niedogodności. Daria Tworek, Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k.
(GP)
A to wezwanie do zapłaty w jaki sposób Pani otrzymała? Za wycieraczką było?
Nie w kabinie
Skoro „nie w kabinie”, to gdzie?
Juz nie maja za co kasować i wyciągać kasy .
ja juz tam na zakupy nie jade
A zadośćuczynienie za straty moralne
za parking kasuja i nadal tylko 2 kasy otwarte?
To już do kauflandu nie jeżdże na zakupy.pozdrawiam